T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ŞİŞLİ - Mehmet Pisak Anadolu Lisesi

Okul Kayıt İşlemleri Hakkında Bilgilendirme (Randevu Almak İçin Tıklayınız)

SAYIN VELİLERİMİZ, DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ. 2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİN TAMAMLANMASI İÇİN GEREKLİ OLAN İŞ VE İŞLEMLER İLE İLGİLİ YAPMANIZ GEREKENLER AŞAĞIDA SIRALANMIŞTIR. LÜTFEN  AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI DİKKATLİCE OKUYARAK RANDEVU ALMAYI UNUTMAYINIZ. 

RANDEVU ALAMAYANLAR OKULU ARAYARAK RANDEVU OLUŞTURABİLİRLER. (0212) 225 98 33

Lütfen aşağıda yer alan formu dikkatlice doldurunuz. Randevu tarihini seçtikten sonra randevu saatinden en az 10 dakika önce okulda hazır bulunmanız gerektiğini unutmayınız. Size verilen formları ve okula getirmeniz gereken resmi evrakları görüşme yapıldıktan sonraki 3 (üç) iş günü içerisinde 11.00-15.00 saatleri arasında okula teslim etmeyi unutmayınız.

Covid-19 tedbirleri kapsamında randevu saatinizde okul binasına maksimum üç (3) kişi olarak okula gelmeniz ve sosyal mesafe kurallarına dikkat etmenizi rica ederiz.

Not:Kesin kayıt esnasında öğrenci velisinin (anne veya baba) bulunması zorunludur. MADDE 34- (1) Öğrenci velisi: Öğrencinin anne, baba veya yasal sorumluluğunu üstlenen kişi olup eğitim ve öğretim süresince her öğrencinin bir velisi bulunur. (Anne ya da babanın bulunmaması halinde mahkeme kararı ile vasi olanlar durumlarını belgelendirmek kaydıyla velilik yapabilirler.)

Önemli NOT: Özel durumu nedeniyle (şehir dışında olmak, hasta olmak vb.) kesin olarak kayıt yaptırılacak tarihlerde gelemeyecek olan velilerin okula bilgi vermesi gerekmektedir. Okul Telefon No: 0212 225 98 33

Okula Teslim Edilecek Evraklar

( 3 (üç) iş günü içerisinde 11.00-15.00 saatleri arasında okula teslim edilecektir)

1.    Öğrenci-Veli-Okul Sözleşmesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)

2.    Okul Davranış Kuralları (Okulumuzdan temin edilecektir.)

3.    6698 sayılı KVKK Açık Rıza Onayı (Okulumuzdan temin edilecektir.)

4.    Veli İzin Onay Belgesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)

5.    Devamsızlık Bilgilendirme Formu (Okulumuzdan temin edilecektir.)

6.    Öğrenci-Veli-Okul Sözleşmesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)

7. Veli Bilgilendirme Tutanağı (Okulumuzdan temin edilecektir.)

8- Anne ve baba resmi olarak ayrı ise velayet kararının fotokopisi

9- Öğrenciye ve resmi velisine ait nüfus cüzdanı fotokopisi

 

ÖNEMLİ NOTLAR

1- Ders kitapları okulun başladığı gün öğrencilere teslim edilecektir.

2-Diğer ders araçları bilahare okulun açıldığı hafta ilan edilecektir.

3-Uyum programı bakanlığımızın açıklamaları doğrultusunda yapılacak ve okulumuzun sitesinden duyurulacaktır.

4-Servis kullanmak isteyenler sözleşmeli servis taşıma yetkilisi ile görüşerek servis kaydını yaptırabilir. Servis ücreti valilikçe belirlenmektedir. Servis Sorumlusu Adem Öncül ( 0542 243 69 21)

5-Okulumuzda öğle yemeği verilememektedir.  Öğrencimiz yemeğini evden getirebilir ya da kantinden temin edebilir. Gün içerisinde dışarıdan alışveriş yapılamaz. 

6-Dersler 8.30' da başlayıp 15.30'da sona erecektir. Öğrenciler 8.15 de okulda hazır bulunacaktır.

7- Okul Kıyafetleri/Beden Eğitimi Forması: (0212 232 09 80) Abide-i Hürriyet Cd No:191-B, Şişli/İstanbul (Şişli camisin ilerisinde Mariot Otel Karşısı)

8-Öğrenciler İçin Kullanılacak Kırtasiye Malzemeleri (Kayıt Esnasında Bilgi Verilecektir.)

 

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 17.08.2022 - Güncelleme: 25.08.2022 13:24 - Görüntülenme: 1428
  Beğen | 6  kişi beğendi